2009年11月13日 星期五

I Honestly Love You - Olivia



歌詞(轉載自這裡

I honestly love you

我真心的愛著你  奧莉薇亞紐頓強

Maybe I hang around here
也許我在此徘徊

A little more than I should
已經太久了

We both know I got somewhere else to go
我們都很清楚我還有別的去處

But I got something to tell you
但我有話想對你說

That I never thought I would
一些從來不敢說的話

But I believe you really ought to know
但我相信你應該要知道

I love you
我愛你

I honestly love you
我真心的愛著你

You don't have to answer
你不需回答

I see it in your eyes
從你眼中,我明白

Maybe it was better left unsaid
也許不說反而更好

This is pure and simple
這很簡單明瞭

And you should realize
你應該明白

That it's coming from my heart and not my head
這是發自我的內心,不是一時衝動

I love you
我愛你

I honestly love you
我真心的愛著你

I'm not trying to make you feel uncomfortable
我不打算讓你為難

I'm not trying to make you anything at all
畢竟,我不想強迫你

But this feeling doesn't come along everyday
但這感覺不是每天都有

And you shouldn't blow the chance
你不該放棄這個機會

When you've got the chance to say
當你有機會可說出來

I love you
我愛你

I honestly love you
我真心的愛著你

If we both were born in another place and time
如果我們並非同日同地出生

This moment might be ending in a kiss
一個吻可以改變這一切

But there you are with yours
但你有你的人生

And here I am with mine
我有我的

So I guess we'll just be leaving it at this
我想,還是維持現狀好了

I love you
我愛你

I honestly love you
我真心的愛著你

I honestly love you
我真心的愛著你

沒有留言: