2009年9月21日 星期一

Windflowers - The New Topnotes 1975



歌詞:

Windflowers My father told me not to go near them He feared them always Said them carried him away

Windflowers, beautiful windflowers, I couldn't wait to touch them, to smell them I held them closely Now I can not break away

The sweet bouquet disappears Like the vapor in the desert Take a warning, son

Windflowers, ancient windflowers Their beauty captures every young dreamer who lingers near them Ancient windflowers, I love you

風之花我的父親叫我不要靠近她們他對她們心生畏懼說她們使他失去理性 風之花,美麗的風之花我等不及要觸摸她們,嗅聞她們親密地擁抱她們如今我已不能自拔

那甜美的花束終究會消失彷彿沙漠中的水氣聽我的話吧,孩子 風之花,古老的風之花她們的美擄獲了一個個愛做夢的年輕人徘徊不去古老的風之花,我愛你

沒有留言: